Cleannet Farkı
CLEANNET temizlik sektöründe benzeri olmayan bir eğitim, iş geliştirme ve idari destek sağlamaktadır. CLEANNET Bölge Ofisleri asıl görevi franchiselarına destek vermek ve müşteri memnuniyetini sağlamak olan, operasyonlarda ve müşteri hizmetlerinde uzman personellerden oluşur. CLEANNET Bölge ofisleri haftanın 7 günü 24 saat müşteri hizmeti sunmaktadır.
Klasik temizlik firmalarının aksine, müşteri memnuniyetini sağlamanın öncelikli koşulunun personelin bireysel performansına bağlı olduğunu düşünen CLEANNET , geleneksel temizlik hizmetlerindeki problemleri tespit etmiştir. Bu problemlerin kaynağını denetleme ve iletişim eksikliği olduğunu bilerek; personel eğitimi, motivasyon ve denetimine franchising sistemi ile çözüm bulmuştur. CLEANNET Bölge Ofisleri, bir franchise alan seçerken; öncelikle onun girişimci, işini benimseyen, başarılı bir idareci adayı olmasını isterler. Müşterilerimiz için verilecek hizmete en uygun Franchise Alanı belirleyen Bölge Ofisleri, sağlanan hizmetlerin denetimini 3 kanaldan yapmaktadır. Bu kontrol mekanizmaları sırasıyla; müşterinin kendisine bırakılan değerleme ve anket formları, hizmeti sağlayan franchise alanı iç denetimi ve Bölge Ofisi'nin görevlendirdiği kalite kontrol/operasyon sorumlularının gerçekleştirdiği denetimlerdir.
Sonuç olarak; eğitimlerini tamamlayan Franchise Alanlar, Bölge Ofisleri'nin destek ve gözetimi ile iş hayatına atılırlar.Personel seçimi, ekspertiz, fiyatlandırma, teklif hazırlama, servislerin denetim ve gözetimi, müşteri ilişkileri ve daha birçok konuda isterlerse Bölge Ofisleri'ndeki bölümlerle birlikte çalışabilirler. Büyük çaplı temizlik projelerinde gerektiğinde Bölge Ofis'inin uzman personeli Franchise Alan ile beraber çalışabilmektedir. CLEANNET ticari temizlik hizmetlerinin en önde gelen hedefi; müşterilerinin memnuniyetini verimlilikle birleştirmektir.